فروشگاه موبایل انواع گوشی موبایل را طی اقساط بلند مدت با کمترین کارمزد خریداری کنید . شما میتوانید انواع گوشی موبایل را به صورت اقساطی و طی اقساط سالانه از فروشگاه اقساطی ارومیه خریداری کنید . انواع گوشی موبایل در هر برندی را طی اقساط یکساله بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت از فروشگاه ارومیه خریداری کنید .

تنها با یک فقره چک ضمانت طی اقساط بلند مدت با کمترین کارمزد گوشی موبایل خود را اقساطی خریداری کنید .بدون نیاز به ضامن تنها با یک چک ضمانت طی اقساط بلند مدت گوشی خود را خریداری کنید .

طی اقساط یکساله گوشی بخرید

هر موبایلی را به صورت اقساطی طی اقساط 2 تا 12 ماه از فروشگاه موبایل ارومیه خریداری کنید . فروش اقساطی 2 الی 12 ماهه در فروشگاه اقساطی ارومیه با کمترین کارمزد اقساطی صورت میگیرد. انواع گوشی های اپل , سامسونگ , شیائومی را تنها با یک فقره چک بدون پیش پرداخت و ضامن طی اقساط یک ساله خریداری کنید . در صورتی که کارمند رسمی یا دارای پروانه کسب باشید می توانید تا سقف 10 میلیون تومان بدون پرداخت پیش پرداخت طی یکسال اقساطی خریداری کنید .

در صورتی که مبلغ فاکتور شما بیش از 10 میلیون تومان باشد تنها با پرداخت 20 درصد مبلغ فاکتور طی اقساط 12 ماهه خریداری کنید . اگر چک شما ازاد باشد تنها با پرداخت 30 درصد مبلغ فاکتور می توانید طی اقساط 12 ماهه گوشی موردنظر خود را اقساطی خریداری کنید . گوشی موبایل خود را در اقساط بلند مدت بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت از فروشگاه ارومیه خریداری کنید . شما میتوانید گوشی موردنظر خود را طی اقساط یکساله از فروشگاه موبایل ارومیه با کمترین بهره خریداری کنید

انواع کالای دیجیتال را به صورت یکساله اقساطی خریداری کنید . گوشی موبایل , لب تاپ , کنسول بازی , لوازم خانگی , تبلت را بلند مدت و اقساطی خریداری کنید . طبق برنامه مالی خود و با توجه به اختیار خود مدت زمان اقساط خود را انتخاب کنید . فروشگاه موبایل ارومیه با شرایط ویژه ای که دارد انواع کالای دیجیتال را به صورت آنلاین و حضوری به صورت اقساطی به فروش میرساند .

به صورت اختیاری در اقساط بلند مدت

به صورت اختیاری و بر حسب برنامه مالی که دارید گوشی خود را طی 2 الی 12 ماه از فروشگاه تداکس خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی ارومیه به صورت اقساطی انواع کالای دیجیتال را طی اقساط سالانه بدون ضامن و پیش پرداخت با کارمزد 3 درصد به فروش میرساند. طی دو الی دوازده ماه هر کالایی را به صورت اقساطی از فروشگاه اقساطی ارومیه خریداری کنید .

به صورت بلند مدت و یکساله با کمترین کارمزد ممکن گوشی موبایل خود را به صورت اقساطی خریداری کنید . فروشگاه موبایل ارومیه انواع گوشی موبایل را در اقساط یکساله به صورت تخصصی به فروش میرساند . در فروشگاه آنلاین ارومیه میتوانید گوشی مورد نظر خود را طی اقساط یکساله خریداری کنید .